Tuesday, February 2, 2010

Cuba ......

Bismillah ...

2.38 pagi ........... wua ... aku nak tdo ... esok kelas kul 9 . habis lak kul 4 . hermx . masalah yang menghantui aku bila aku tdo lmbt satu hari , ia akan member impak negatif pada hari lain (sela masa tertentu) . haish . aku tak nak jadi macam sem 2 dan sem 3 aku . bila aku pergi kelas , itu adalah hari yang pelik untuk aku (maksudnya selalu ponteng la) . sem nie , Alhamdulillah , record hampir clean sheet , kantoi bbrp kelas je . setiap manusia perlu berubah ke arah kebaikan , dan apa yang penting , mencari titik perubahan yang terbaik untuk menghasilkan perubahan yang maksimum . bila dah berubah , konsistensi pula perlu dicapai kan . ini yang kuperhatikan ramai tewas . Tapi aku selalu ingat kan diri aku , cuba , cuba , dan terus cuba . mencuba tanpa jemu adalah perkara yang aku cuba tanam dalam diri aku . Semoga percubaan ini tak terus tenggelam dek badai yang mungkin menanti ku di hadapan . PEACE . (sambil mendengar lagu nyanyian kanak-kanak untuk guru , GURU KU TERSAYANG , GURU TERCINTA , TANPAMU APA JADINYA AKU) ... comel gila lagu ni , sape nak dgr gi tgk kat fb aku , title kt fb tue TERIMA KASIH GURU - SMKA MAAHAD MUAR .

k want to sleep ... solid pagi ni ............ zzzzzzzzzzzz .

WAllahua'lam .

1 comments:

Anonymous said...

_junior pelik_

uwaaaa.........xku sangka senior ku ialah spesies burung hantu yang comel....wahahahaa.....jaga mlm...tidur siang...
adeh...lepas tu ponteng kuliah....
bravo!!bravo!! bravo!!
ko la senior aku.....

haha...lagu budak sekolah...kalu ko nyanyi..sure lagu tu dah xcomel...
erkkkkkkkkkkkkk(@@)

Post a Comment