Friday, April 2, 2010

Main masak masak .

Bismillah .

2. memasak.
since semalam cuti , dok rajin masak mengarut sikit . aku nie suka mengexperimentasi masakan (kalau ada masa la) .


nasi berempah, sambal tumis, dan ayam penyet goreng . (aku dah lapar, satu hari tak makan, so xdenya nak menyusun elok-elok , haha) .


ayam bakar (kiri) dan ayam goreng penyet (kanan) . (satu hari perap, rajin betul aku, haha) .

sup alakat.

lidah aku berkata, syabas fazry . haha . memuji diri sendiri sebab aku rasa menjadi la masakan aku ni . cuma pedas gila but aku suka!!! haha . n sup tu just cam penawar pedas tu la , since alakat, tak rasa sup sangat .

WAllahua'lam .

2 comments:

Anonymous said...

gambar first tu, gambar portion makan ke? banyakkknyee ayam makan seorang.
ingat ayam penyet, kene penyet2. kuning je rupe dia.

fuzzree said...

aah . haha . itu bukan semua ayam . tepung yang banyak . tebal . ayam nya kecik je .

Post a Comment