Saturday, May 8, 2010

memori .

Bismillah ...

gambar gambar di boston dan new york .

bila pegang kamera sendiri nie , baru best n puas tangkap gambar , tak sangka cantik lak aku amik gambar , kuikuiku . ni antara gambar yang aku sangat suka . kecuali gambar yang ada aku tue , yang lain semua aku ambil . cool kn . hehe prsn .


jalan hidup kita di hadapan penuh dengan hurdles (rintangan) . 

mampukah aku sekuat burung terbang dengan bebas menggunakan segala kekuatan melawan angin ?

 
                                     
cahaya dari satu lampu yang besar boleh ditandingi dengan cahaya dari banyak lampu yang kecil . 

                                          
sempatkah kita merangkak ke usia senja dan indah kah usia senja kita seperti ini ? 

hampir merangkak senja , sedarkah kita ? 

merenung kejauhan . masihkah ada peluang .? credit to atif . 


sibuk di luar , namun ramai kah yang hadir ke masjid ini ? pemandangan dari masjid boston , us . 

WAllahua'lam . 

4 comments:

Anonymous said...

gmbar 1,2,3 cantik :)
bermotif~

Afham said...

Salam Fazri.
Lama tak dgr kaba.

Ok semua?



Afham aka Ee
Dublin

fuzzree said...

anonymous: thanx . baru berjinak jinak amik gambar yang bermotif . selalu gambar mencapub diri sendiri sahaja haha adoi .

Ee: Salam . baik baik . ko pekaba ? lama xdgr berita . setakat ni ok je kot semua . ko plak camne ? so far ok ?

saadah anuar said...

Assalamualaikum..
wah best lah blog ni...
banyak pngajran yg boleh di dapati...

Post a Comment