Wednesday, October 27, 2010

cuti musim sejuk .

Bismillah .

Insya'Allah , xde aral , lepas RIS , akan gerak ke New York and then ke Orlando dan Fort Lauderdale . yeah . percutian musim sejuk di kawasan bersuhu panas . tiket flight dan bus , serta hotel dan sewa kereta untuk 8 hari tujuh malam yang semua nya hanya berjumlah 420 CAD . n thats damn cheap . dh nama holiday , mesti nak seronok2 . tapi .........

I have to do something with this semester . Nak happy happy time tu kena score for this sem so that I can call this vacation for releasing tension .

dulu macam pernah dengar yang hidup as uni student best , but , I dun think so . menjadi ulat buku dan assignment melambak lambak hanya menyebabkan aku lebih merindui zaman persekolahan aku . menjadi budak nakal di sekolah agama yang dikenali guru guru . pergi balik sekolah , tusyen , dan enjoy study even amik 12 subjects . tapi tak baik kan mengeluh (walau aku tahu dah banyak kali aku ni mengeluh) . ini baru tekanan disini . bagaimana di masa hadapan nanti ?

but, when I think back, permata yang indah pun terhasil selepas tekanan yang tinggi , selepas di'azab' dek api yang panas membara . kan . so kena sabar . sabar . sabar .

WAllahua'lam .

2 comments:

Anonymous said...

permata yang indah pun terhasil selepas tekanan yang tinggi ...

... said...

i know kan. i was thinking the same thing the other day. time spm amik byknya subjek tp cam ok and happy je.. skrg 5/6 je tp stress tersgt! -_-"

and I so understand "walau aku tahu dah banyak kali aku ni mengeluh". haha.. me too.. dah tau byk benda yg x baik tp kekadang masih dibuat..hm.

salam

Post a Comment