Sunday, November 21, 2010

dari pen-state dan rutgers ke toronto .

Bismillah ...

selepas seminggu struggle untuk midterm dan assignments, aku dikunjungi oleh rakan-rakan dari pen-state dan rutgers , US , sabtu lalu . aku cuma kenal nadiah abu dari pen-state dan zaim dari rutgers . yang lain tu baru kenal . acap, kucai, dila, n nadia rahim . Alhamdulillah dieorg datang tepat pada masa . jadi aku dapat la keluar dan membawa mereka mengelilingi toronto .

tak semua orang bila kita bergaul , kita boleh masuk kepala . tp dgn dieorg , aku macam seronok . sebab senang dan cepat mesra . kitorg berjalan kaki ke south toronto , mengunjungi , cn tower , harbour front , lake ontario , china town , masjid toronto , dundas square , hard rock cafe , dan university of toronto .



selepas maghrib , dieorg bertolak ke ottawa dan aku ke missisauga bersama zaim untuk menghadiri jamuan raya .

(penat nak tulis panjang panjang , lepas terperangkap di dalam kesesakan lalu lintas , santa claus turun toronto bagi hadiah , jadi , jalan jam sangat) .

WAllahua'lam .

0 comments:

Post a Comment