Friday, December 9, 2011

Bismillah ...

Ya Allah . pedihnya . dalam keadaan mata masih tertutup , kepedihan itu menyucuk-nyucuk . ini implikasi ubat atau apa?

 ini lah kehidupan ku ini . sakit dan perit umpama permainan yang 'menghiburkan' aku saban hari . bukan mengeluh . tapi , ini sahaja tempat yang aku boleh menukilkan apa yang aku rasa . aku tak mahu ibuku susah hati bila tahu keadaan aku begini.

sahabat? entah lah . lets handle this on my own . aku harap aku boleh selemah gagah . aku tak kan putus asa dengan ini . moga nukilan ini mampu memberi peringatan kepada aku untuk berdepan dengan ujian Allah ini . Ya Allah , kuat kan lah diri ku menempuh apa yang dikatakan 'penyakit' ini .

WAllahua'lam .

4 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum akh.

semoga sihat..insyaAllah..teruskan mencurah perasaan kerana tulisan akh sentiasa memberi inspirasi ke saya..

sakit itu penghapus dosa..

fuzzree said...

waalaikummussalam .

thanks sebab menghargai my writing .
maaf tanya. siapa ni? kita kenal ke??

Anonymous said...

moga akh senantiasa kuatkan diri dan banyakkanlah doa kepada Dia.

Anonymous said...

you're my super senior. tak diagnos ke sakit apa?

Post a Comment