Thursday, July 19, 2012

Ramadhan Mubarak Everyone .

Bismillah ..

Alhamdulillah , malam ni masuk sudah Ramadhan bagi di Malaysia . sahabat2 di Canada sudah mula bertarawih kejap lagi , sebab mereka berpuasa  hari Jumaat .

Alhamdulillah , banyak post2 pasal Ramadhan nie kt facebook . insya'Allah , harap anggota2 badan yang lain akan lebih hebat beraksi di bulan Ramadhan ini lebih dari jari yang menaip dan mengepost di facebook , amin .

Today is my last day swallowing chinese herb . salah satu lagi alternative utk mengubat penyakit aku nie . yang tak best nya aku kena 'puasa' makan pedas . like whatttttttt ....... ada  la terkantoi skit sbb terlupa , pastu bila teringat , sambung terus makannnnnnn . lol . aku igt b4 ni kedai cina yang jual herba tu just jual je . rupa nya ada doktor dia . n kedai tmpt aku pergi ni , macam tak putus orang yang datang . Ada la perubahan sikit, so maybe akan sambung ubat ni , or not?

Baik la . menjelang hari baik bulan baik , aku nak memohon maaf kepada semua di atas semua salah dan silap aku secara sengaja atau tidak , di depan mahu pun di belakang . Halal kan makan dan minum dan yang terambil , sengaja atau tidak . Moga ibadah kita diterima . Moga Ramadhan ni jadi pemangkin untuk kita workout ibadah sebanyak banyak nya , amin .

p.s.: doa kan kejayaan aku untuk first interview (2nd interview act, hari tu kt utp walk in je) hari Selasa ini dengan Sapura Acergy . May Allah give the best for me , Amin .

WAllahua'lam .

2 comments:

Anonymous said...

salam ramadhan mubarak to you too!

may this month be full of baraqah for you and your dear family.

hopefully you've been having a good ramadhan so far.

assalam.

nibma said...

new post please!!hee

Post a Comment