Sunday, January 17, 2010

Secoret nota bisu ...

Bismillah ...

Aku tak dapat bayang kan andai urat ni makin membesar dan pecah . O Allah . Aku tak tahu hikmah yang Kau selit kan di balik percubaan yang aku alami ini . Aku tahu ujian yang diberi sesuai dengan tahap kekuatan ku . Tapi aku masih mencari di mana sumber kekuatan itu . Perlu kah aku mengalah dan biar kan kaki ku dihayun mengikut rentak irama yang telah disusun dalam hidupku tanpa aku berusaha untuk melakar aturan yang lebih baik ? Sehingga kini , hampir seluruh hidup diuji dengan penyakit . Mungkin kah aku akan pergi dengan dilatari penyakit yang merantai ini ? Aku tak pasti . Namun , aku kan cuba mengukir senyuman dan dititipkan di bibirku meski dalam ku bagai dihenyak dengan seribu batu .

Tuhanku titipkanlah rahmatMu yang teragung menemani diriku ...
Tuhanku pimpinlahku ke jalan redhaMu ...

2 comments:

Anonymous said...

fazry sakit ape?

miamans said...

wah...secoret nota bisu
fazry bleh jdik pnulis r..
mxti da lama bkcimpug dlm dnia blog ni ek
huhu..
caya la!
bgus2x..keep it up!

Post a Comment