Thursday, February 18, 2010

Barakallahu lakum .

Bismillah ...

Takde benda sangat nak tulis , just dapat berita berkaitan pasangan lately . Tahniah untuk one of my bestfriends , Azrah yang telah selamat melangsungkan perkahwinannya dengan Rasyidi , Isnin lepas . Pasnie , best la korang , balik Aussie , bulan madu sana . Dalam group kita, ko settle down dulu beb . haha . nnt buat gathering , dah boleh bawa anak , insya'Allah . =) . Selain tu , berita pasal senior aku kat KMB , Najib dan isterinya , Naili yang kini di UK. isterinya aku dengar sedang mengandung , tapi tak tau la kalau dah tiba pun masa beliau mendapat baby . semoga dipermudahkan segala urusan . Lagi satu senior KMB aku, Imran Fadhil yang sedang menanti tarikh 18 Mac insya'Allah untuk mendapat baby (boy kalau tak silap aku) di US . semoga segala urusan dipermudahkan . bak kata beliau lepas kahwin ni , sihat jiwa =) . wahwah , tarikh tue sama tarikh lahir aku . hikhik (gelak gedik) . okay . saje nak bercerita . yang bercerita ni jodoh tak sampai lagi . semoga hidup mereka terus diberkati . insya'Allah . amin . barakallahu lakum untuk mereka =) .

3 comments:

Anonymous said...

hha..lawaklh.
smoga cepat smpai jodoh..

=)

b i n t a n g said...

Assalamualaikumwbt.

Kalau dah jumpa, cepat2kan. Moga dipermudahkan segalanya.

fuzzree said...

Waalaikummussalam WBT .
bintang.
ya.
insya'Allah , klu dah jodoh , sampai la nnt .
tgh plan dlm kepala lagi .
rasa nya macam kenal ni .
erm . kita sekelas ke dulu ek .
hurmxz .

Post a Comment