Tuesday, February 16, 2010

Paintball not Pain ball or Penpal .

Bismillah ...

Lelah pasrah seorang gagah ,
menyusur jalan menggagau mehnah ,
mendayung ke tengah langkah berubah ,
mengail kudrat moga tak lemah .

halo ... hari keempat reading week . ntah berapa muka buku aku baca ku pun tak tahu . asik mainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn je . hadei . semalam habis masa aku main paintball. hasilnya , bengkak jari hantu aku yang takde cover pape kena tembak semalam. anyway , memula tu aku semangat juga nak main , tapi lepas kena tembakan sampai bengkak semalam , aku dah fobia. lepas tu, aku main cuak cuak . haha . tempat memang psycho abis . dulu kt kmb , main kt padang , xreal sgt. ni main indoor, tmpt scary n gelap, macam main dalam video game je la . ada sekali tu , aku terfikir , macam mana la kalau aku ni disuruh perang fisabillah . perang macam dulu-dulu . kena peluru paintball tu pn dah sakit macam haram . itu sebabnya orang yang berperang di jalan Allah tu dikurniakan pahala yang besar dan mati syahid. sebab memang sangat susah nak atasi fear untuk risiko korbankan diri atau cedera ketika berperang kan .

Huhu . semoga setiap kejadian dalam hidup kita , kita dapat kaitkan dengan hikmah yang Allah ingin berikan . bersangka baik kan .

WAllahua'lam .

0 comments:

Post a Comment