Friday, March 19, 2010

warkah untuk wadah ...

Bismillah ...

berakhir sudah minggu dipenuhi dua tests dan dua quiz yang diserikan lagi oleh dendangan fire alarm kedua untuk test yang sama . herm . semalam my birthday . n semalam juga aku rasa macam aku sangat perlu kan seseorang untuk aku share something apa aku rasa . problem dalam hati ni dah bertimbun . aku rasa aku perlu berkhalwat seketika . mencari jalan yang sebenar .

dan pukul 1.38 pagi tadi , wish birthday masuk dalam hp aku . aku ingat beliau lupa . tut tut ... bunyi message masuk .

life never seems to be the way we want it , but we live it the best way we can. There is no perfect life. Happy Birthday ....( sambungannya biarlah rahsia) .

thanx my mum . i have to learn to be more responsible from now. I will try to live my life the best way I can.

ramai orang datang dan pergi in my life. dan aku sangat appreciate orang yang sanggup hadir disisiku dan tak pernah cuba untuk tinggalkan aku kerana dia sedar, dia dan aku , kami sama , kami tak sempurna . hidup penuh tangis dan tawa , dan buat mereka yang sanggup bersama tatkala diri ini derita dan bahagia, terima kasih tidak terhingga. kawan ada yang cemburu bila kita berjaya , tapi kau semua bukan golongan ini . kawan ada yang lari bila rasa diri disusahkan . tapi kau semua benci untuk jadi begini .

terima kasih untuk kamu semua . dan terima kasih untuk mereka yang tegur aku di ym , facebook dan blog untuk sama berkongsi apa yang aku rasa . ada yang berkata Allah mampu tenang kan kita . minta la pada Dia . ya , aku setuju . tapi , pendapat aku yang masih cetek ilmu didada ini , Allah sedang membantu menenangkan aku . menghadirkan insan-insan seperti kamu semua sebagai wadah berkongsi rasa di jiwa .

Terima kasih . junjung kasih aku hadiah kan untuk kalian semua . moga rahmat dari Allah mengiringi kalian , dan tatkala anda semua berduka , moga Allah akan hadir kan insan yang mampu menceriakan diri anda semua ya .

Salam kasih .

WAllahua'lam .

0 comments:

Post a Comment