Monday, April 19, 2010

mekasih .

Bismillah ...

dear my friend ...
thank you . anda memang senyap dulu di kelas . but , ur acts without any word selalu membakar semangat aku untuk study nak lawan anda, one of my rivals kt school dulu . aku baru rasa macam nak tdo dah pasni sbb tak larat dah nak study . but , aku just buka ur blog , yeah ... thank you . walau post kt situ bukan untuk aku , tapi bila aku baca , post tu buat aku tersengih sensorang . semangat skit nak study . ko jaga diri kt sana . duk sensorang kn . sampaikan sengih aku pada biri-biri di tepi jalan . lalalala .

thank you .
(aku tak tau ko sedar tak yang aku refer post ni utk ko . haha . ) .

WAllahua'lam .

2 comments:

b i n t a n g said...

Assalamu'laikumwbt, fazry.

Err..bolehkah perasan post ni utk saya? -_-"
Tapikan, apa yek yang bagi semangat semula?
Saya bukanlah menulis "oh, hari ni saya habiskan baca buku 50 helai, ingat dah semua" (haha, hiperbola & riak sungguh)

Apapun, entry2 saya bertujuan..biarlah memberi manfaat kat orang lain, even sikit.Or, even saya pun tak faham lagi camna leh semangat nak study =\. He he, takpela..asalkan memberi sesuatu yang baik untuk sesiapa yang membaca, dah cukup :)

Semoga terus berjaya.Kita doakan kejayaan bersama..insyaAllah.


ps : btw, awak selalu menang kat sekolah dulu T____T

Wslmwbt.

fuzzree said...

Waalaikummussalam . memang tak ada kaitan pun dengan study . just bila baca tersengih sendiri . haha . thanx .

ps: aku rasa jeles tak dapat masuk kuiz BM sampai peringkat kebangsan macam ko . haha . kalah di situ .

Post a Comment