Sunday, May 16, 2010

andai mati itu yang terbaik .

Bismillah ...

Insya'Allah tak ada aral esok aku start kerja . but depends on petang ni lepas aku jumpa HR dia .

Ahad ni my sis akan daftar di UiTM Puncak Alam . and probably aku akan pergi meneruskan pemburuan mencari ubat untuk penyakit yang terus terusan mengomol diriku . aku kadang kala lemas . bukan tak redha , siapa yang tak merasai mungkin akan mudah berkata , sabar la . haha . gelak sendirian . masuk dalam kasut aku , meh jalan dengan aku . rasa apa aku hadapi . kadang kadang mampu terima diri , tapi bila memberi kesan pada orang luar yang tak faham atau tak sabar dengan aku , aku rasa bersalah dan surrender . entah la . dah lebih kurang 20 tahun . mereka yang jumpa aku di luar mungkin tak perasan , dan peristiwa semasa darjah 6 menjadikan aku seorang yang rendah diri . kadang kadang tu sangat rendah diri . aku pun tak tahu macam mana aku nak hadapi masa hadapan ku dengan rasa dalam diri ku macam ni .

malam tadi pula aku hampir langgar kereta masa bawa motor balik dari masjid . almost . haih .

WAllahua'lam.

1 comments:

Anonymous said...

_junior pelik_

kesian xde orang nak komen....

kenapa ko bleh dapat kerjaaaaa???
main orang dalam ehhh?

aku geram!!!

Post a Comment