Monday, May 17, 2010

cycle.

Bismillah ...

hari sabtu haritue , balik kampung . makan makan skit . mak cik jamu kitorang dengan nasi tomato , sate , n karipap dll . makanan yang best tapi berminyak . haish . camne nak kurus .

lama xjumpa nenek aku dah . sian . umur dah 96 tahun . memang dah tak kenal anak cucu da . aku tgk mak aku melayan mak dia macam budak kecik . huhu . tu la . one day , kalau kita panjang umur , kita akan jadi 'budak kecik' balik . nenek aku dah tak kenal mak aku . tapi mak aku melayan dia alahai comel nya . main teka teka . haha . aku teringin nak ada isteri macam tu . yang boleh layan n jaga mak aku macam tu , juga diri aku nie . mmg kita as manusia ada list criteria wanita yang kita nak . tapi kekadang tu , tak perlu meet 100% setiap aspek yang kita nak baru kita nak terima wanita tu as isteri kita kn .

WAllahua'lam .

1 comments:

Anonymous said...

_junior pelik_

umur 96 tahun?? masya Allah...
cayalaaaa nenek!!!
yup aku setuju cycle of the life...
arwah nenek aku pun dulu mcm tu....
kena ada sabar!!
makcik(ibu senior fazri pelik toronto) teruskan kesabaran makcik tuuuu...

makcik boleh!!!

Post a Comment