Wednesday, May 26, 2010

sekadar mencoret sahaja .

Bismillah ...

maahad muar ada buat usrah untuk pelajar luar juga ? wah . baru tahu . nice . dulu xde kot . n I think maahad muar dh ubah skit sebanyak sikap adik kau yang form 1 ni . Alhamdulillah . cuma adik aku nie cam nak kuar dari maahad lak abis form 1 ni sbb malas hafal arab . so , semasa duk rumah nie , aku try yakin kan dia maahad tu bagus . n aku sendiri sayang maahad tu . walau pun aku nie bukan la 'budak baik' maahad . kehkeh . Alhamdulillah . cikgu cikgu still kenal aku , kebanyakannya la Alhamdulillah . hari tu , kt bilik guru , sorang cikgu ni masuk , nampak aku , jerit , "rempooooooooooooo" . haha . lawak tul . ok la . td nk tulis je rasa . then pas sambung balik lepas balik dari jemput adik aku tusyen , xtau pe nk tulis . so , end here .

p/s: anyone know the exact story why masa zaman Rasulullah anjing dikira najis sedangkan sebelum itu tidak bahkan ada nabi sebelum tu yang membela anjing ? aku ada tau cerita tp x confirm . Insya'Allah , klu rajin n rs nk tulis, nnt aku tulis la kot .

WAllahua'lam .

0 comments:

Post a Comment