Wednesday, July 21, 2010

bercampur baur . (no need to read , ak tulis utk diri ak) ..

Bismillah ...

minggu ni banyak suka duka kejutan pelik dll dlm hidup ak .

1)kawan berselisih faham dan aku terlibat sama atas perkara yang sampai skang xdpat difahami .
2)design aku untuk company aku diterima dan sudah dihantar ke vendor untuk tempahan , Alhamdulillah .
3)kenalanku , saudara E yang baru bernikah , dan berkerja di Petronas dengan gaji rm 5000 - rm 6000 . tahniah dan selamat berbahagia la . ko mmg deserve all these . among best students in Malaysia masa SPM  dulu dan sikap ko mmg buat aku sanjung ko .
4)kawanku , sek men , sudah bertunang . siapa ? biarlah rahsia . baru tau dan juga agak terkejut .
5)manager company aku ni , bagi bagi hint macam offer aku kerja kt company tu lepas ak grad nnt . klu betul Alhamdulillah . but , Allah knows best .
6)kenalanku , di Mesir , bakal pulang dan berkahwin di Malaysia . semoga bahagia =) .
7)ada kawan ku dah delete fb ak dari friend list dia , n i think i know y . if u think that u r happy with that , i am okay . semoga bahagia juga .
8)junior mengadu hadapi macam2 masalah nak tempuh SPM ni , kesian , semoga dia kuat .

apa aku merepek memalam ni .
ntah .
banyak benda aku tgh pk .

WAllahua'lam .

2 comments:

SyAiRaH aRIsA said...

salam ziarahh...
best kowt cite2 dlm blog nie..=)
truskan usaha anda mengetuk papan kekunci dengan jayanya....huhuhuhu

fuzzree said...

salam .
tq.
thanx sebab suka .
quite happy random people like u suka baca apa pemikiran orang complicated like me .
thanx .
but tak semua suka .
sila la baca dan beri kritikan membina ok . thanx .

Post a Comment