Wednesday, December 1, 2010

good luck .

Bismillah .

next week akan mula peperangan di Canada . Mine 9 ,13 ,15 , 20 , and 21 dec , insya'Allah . ada yang akan start lebih awal dari tu . semoga kita semua berjaya dengan cemerlang , insya'Allah . believe in Allah and believe in yourself . doa kan kejayaan yang cemerlang untuk aku dalam peperiksaan semester 5 di University of Toronto , Canada ini . terima kasih . mohon maaf juga kepada semua yang aku ada buat salah dan silap , di depan atau di belakang , sengaja atau tidak . terima kasih .

WAllahua'lam .
Fazry.

3 comments:

Anonymous said...

bittaufiq wannajah ye fazry..
kami di msia plak that time baru habis exam..mine too..=)
tp here n there beza kn?
selamat mnjawab..selamat bertenang..selamat berperang..selamat berhadapan..inshaAllah..mhon diberi ingatan yang kuat,kefahaman y baik n ketenangan y diinginkan..ameen..

corn_flakes said...

gudluck..semoga dipermudahkan segala ;)

... said...

bittaufiq wan najah ikhwah. and slalu baca doa ni: "allahuma la sahla illa ma ja'altahu sahlan, wa anta taj'alul huzna iza shikta sahlan" - yaAllah, tidak ada kemudahan kecuali sesuatu yang Engkau permudahkan, Engkau menjadikan kesusahan itu mudah jika Engkau kehendaki -

ana's battlefield starts tmr, the day after, and the day after and another on friday then final one on tuesday.. yaAllah, pls guide your slave.. amin.

Post a Comment