Friday, January 7, 2011

cerita .

Bismillah ...

selamat mendarat di toronto dalam 10.30 malam hari rabu lepas . Alhamdulillah banyak pengajaran yang boleh diambil  sepanjang pengembaraan sewaktu winter break yang lepas .

Alhamdulillah juga sebab dapat khatam kan novel weil china . bagi mereka yang punya masa , dan ingin mencari bahan bacaan yang mengandungi isi kandungan ilmiah yang berkaitan agama Islam dan komunisme , lebarkan sayap pembacaan anda terhadap buku ini .

dan saya juga sudah jatuh cinta . fewit . pada maria . maria , sangat merangsang nafsu pembacaan ku . haha . jangan salah sangka . buku ini sangattttttttttttt gebu dengan isi yang mampu menyuntik pemahaman kita terhadap tindakan kristian dan ateis malah kita mampu menjana minda dalam pemahaman terhadap persoalan yang mungkin cuba diutarakan oleh golongan bukan Islam kepada kita . insya'Allah akan dikhatamkan segera sebelum aku menjunam dalam lembah project-project 3rd year ku yang banyak semester ini .

oh ya , result semester 5 baru dapat . tak berpuas hati tapi yakin Dia ada aturan terbaik untuk aku sebagaimana trip aku ke orlando dan miami , insya'Allah . walau bagaimanapun , overall result improved. Alhamdulillah .

nak ajak korang dengar satu lagu yang aku tengah layan sekarang . dulu pernah dengar , tapi , macam xhayati sangat kot . but fall in love masa dengar on the way ke key west kot hari tu .



kiri kanan depan dan belakang angin yang menderu tidak tahu bila datang hujan badai yang datang menyerang bak singa lapar yang garang kadang2 terdampar di batu karang penumpang menerima nasib berlainan ada yang jatuh ada yang tenggelam.

nasib manusia berbeza mengikut keupayaan , walau pernah jatuh , kita perlu terus bangun , dan teruskan aturan langkah , susunlah langkah kita dan serahlah pada Dia untuk menentukan pengakhiran langkah kita .

WAllahua'lam .

0 comments:

Post a Comment