Monday, January 25, 2010

Muar Metropolitan City :! .

Bismillah ...

Ayah saya pergi US . Parent aku pergi aussie . Family aku baru balik dari europe . ayat-ayat yang bergema di corong telinga ku sejak akhir akhir ni . al-maklum , keliling ramai anak orang kaya . hoho . best orang orang berada ni . parents aku masih di malaysia . xsmpi negara-negara sejuk nie. jalan pun sekitar asia tenggara je . xpelah . semoga family aku happy selalu walau duduk di ceruk Muar . Muar best apa ... =!

P/S: aku selalu jumpa dalam quran: Allah Maha Penyantun . Kalau ada sesape yang boleh describe maksud dia , baitau aku , tq .

1 comments:

Anonymous said...

_junior pelik_

Allah maha Penyantun....

santun..ma makna santun??
dlm kamus dewan??dah check??

haha..tolong la....senior aku nih kaya...umah die beso!!kat persiaran bahagia tu kawasan perumahan melayu kaya!!
senior aku duk berjiran dgn artis!!!
saje la konon nak merendah diri kat sini....

Muar is the best....
yup!!xde tempat macam Muar!!

Post a Comment